Underbara sommar

Publicerad 2013-08-02 19:11:42 i Allmänt,

I onsdags blev det utgång med bästa vännerna som blev sjukt lyckad, hade så roligt! Igår slapp dag med Louise och inlines, idag har jag tränat och varit hemma hos mamma o pappa en sväng i solen, badat med syskonbarnen som anlänt och nu ska jag strax köpa lite sushi till mig och Lovisa så vi är mätta o goa inför kvällens utgång med hälleviksfolk.

Imorgon ska mamma o pappa fira sina födelsedagar med gemensamt kalas, ska bli väldigt trevligt! Vädret kommer vara på vår sida iallafall verkar de som! Och på måndag åker jag till Cypern med finaste vänner, aaaawesome.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

vänner, gymnastik, foto, thats it

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela