Världens underbaraste vecka!

Publicerad 2013-07-28 23:34:24 i Allmänt,

Hällevik är och kommer alltid vara bland det bästa som finns i livet, svårt att förstå för er som inte gillar gymnastik och aldrig varit där. Det är inte bara gymnastiken som är så underbar, det är alla människor, all gemenskap, allt mys, allt är så himla underbart, en vecka går alldeles för fort och jag hade gärna stannat en vecka till.
Jag har knappt fotat någonting, fotade och filmade lite på uppvisningen, annars ingenting, dåligt jag vet men kände att jag hellre gjorde annat. Här är några bilder därifrån iallafall, kommer nog mer från uppvisningen när jag har lagt över dom på datorn. XOXO
 






Smp va där och gjorde ett reportage!




nya glajjor!

Ser ganska glad ut ändå! Men man är alltid ledsen och deppar efter hällevik :(



min frukost!


min fina vän <3

har jag visat denna ? kan visa den igen isåfall ;)

 
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

vänner, gymnastik, foto, thats it

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela