i come alive

Publicerad 2013-06-05 20:37:18 i Allmänt,

japp, detta skulle publiceras i söndags..
 
 
Jahapp, ja allting är som det ska vara!
I veckan som varit så har jag tränat mer cykling och i torsdags körde jag sista långa cykel träningen på 5 mil, nu veckan som kommer ska jag bara ta små rundor så jag är riktigt laddad till tjejvätterns 10 mil på lördag!
Hade även uppvisning med gymnastiken, så fina så! Nu har vi sommarlov till nästa termin.
Gymmet har jag också besökt och löparskorna har blivit rastade! Har varit underbart väder med så hunnit sola lite, i Onsdags var jag med jobbet på Liseberg! Kul kul! Dagen efter de vaknade jag och jag såg jättesuddigt på höger öga, väldigt skumt, kände mig yr och konstig eftersom jag såg så fel. Gick till optikern och ja mitt högeröga har försämrats från -3.5 till -5.0, helt galet. Fick mig en tur till lasarettet för att se så de inte va något skadat eller sjukdom i ögat. De va de inte så ja, nu är jag snart blind på höger öga. Nya linser fick jag, ser jättebra nu!
 
Nu ska jag snart ta och laga mat och sedan ska jag jobba 16 idag till 14 imorgon, åska idag står de, undra vart den är... imorgon blir de jättefint! så skönt. Fixa naglarna hade jag tänkt också.
 
bjuder på de senaste träningsbilderna i hopp om att någon av er ska bli motiverad.
Jag har faktiskt gått upp 3 kg! Aldrig vägt såhär mycket, glad tjej.
 





(nej jag visar inte för mkt, exakt samma som bikinibild)
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

vänner, gymnastik, foto, thats it

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela